Vanwege omstandigheden is onze klantenservice vandaag helaas telefonisch niet bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak!
Account
Ik wil graag de nieuwsbrief ontvangen

Je wilt graag op de hoogte blijven van aanbiedingen en nieuwe producten? Dan abonneer jezelf op onze nieuwsbrief! Jouw voordelen: Exclusieve aanbiedingen Kortingsacties en -codes Nieuwe...Meer

Welke voordelen heeft een account bij pinkorblue.nl?

Nadat je een account hebt aangemaakt, profiteer je van volgende voordelen: Maak gebruik van ons vrijwillige 100-dagen herroepingsrecht voor minder stress bij retourzendingen Eenvoudig...Meer

Hoe log ik in op pinkorblue.nl?

Log in op jouw klantaccount om pinkorblue.nl volledig te gebruiken. Ga naar Mijn account om in te loggen op jouw klantaccount. Voer hier jouw e-mailadres en wachtwoord in. een...Meer

Mijn verlanglijstje

Je kunt verlanglijstjes maken voor verschillende gelegenheden en deze delen met vrienden. Zo krijg je alleen cadeaus, die je echt graag wilt hebben! Ik vind dit artikel leuk, maar...Meer

Hoe log ik uit op pinkorblue.nl?

Op de dekstop pagina: In jouw klantaccount vindt je de knop „afmelden“. Op de mobiele pagina: In het menu vind je onderaan de knop „afmelden“. Ook kun je je afmelden in jouw klantaccount....Meer

Afmelden voor de nieuwsbrief

Je wilt de nieuwsbrief niet meer ontvangen? Je kunt jouw nieuwsbriefinstellingen op elk gewenst moment wijzigen in het klantaccount onder “Mijn nieuwsbrief“. Ook vindt je onderaan...Meer

Hoe ontvang ik nieuwe documenten voor het retourneren?

Kwam het pakket van pinkorblue.nl? Je kunt je retourzending via onze retourenservice aanmelden. Je ontvangt direct een retourformulier en verzendlabel. Het pakket kwam vanuit de fabrikant...Meer

Mijn bestellingen

In je account vind je een overzicht van jouw bestellingen. Klik op “Bestelling bekijken“ om details van desbetreffende bestelling in te zien zoals de bestelde artikelen, het leveradres,...Meer

Wachtwoord vergeten

Als je jouw wachtwoord niet meer weet, kun je deze eenvoudig opnieuw instellen bij het inloggen of hier opnieuw instellen. Klik op "Wachtwoord vergeten?" en voer het e-mailadres...Meer

Hoe maak ik een klantaccount aan?

Dat gaat heel makkelijk! Ga op onze website naar “Mijn account“ in de rechterbovenhoek en klik vervolgens op “Nu registreren“. Vul vervolgens alle velden in die gemarkeerd zijn met...Meer

Hoe kan ik mijn account laten verwijderen?

Neem voor het laten verwijderen van je account contact op met onze klantenservice.Meer

Hoe pas ik mijn adres aan?

In je account kun je jouw lever- en factuuradressen aanpassen, toevoegen of een standaardadres vastleggen. Je hebt al besteld, maar wilt het pakket graag op een ander adres ontvangen? Helaas...Meer

Hoe wijzig ik mijn gebruikersgegevens?

Nadat je bent ingelogd, kun je onder 'Mijn account' het menu-item „Wachtwoord en e-mail“ klikken en wijzigingen aanbrengen. Je bent jouw wachtwoord vergeten? Als je jouw wachtwoord...Meer

Hoe werkt het vrijwillige herroepingsrecht van 100 dagen?

Afgezien van het wettelijke herroepingsrecht bieden we je de mogelijkheid om artikelen binnen 100 dagen aan ons terug te sturen. Een vereiste daarvoor is dat je het artikel / de artikelen...Meer

Wanneer worden mijn babypoints bijgeschreven?

Jouw babypoints worden 14 dagen na verzending van je bestelling bijgeschreven. Je ziet de gereserveerde punten al direct na het plaatsen van de bestelling in jouw klantaccount. Meer...Meer