15% korting in de Sale 🚨
15% korting in de Sale 🚨
Nu ontdekken
00
Uren
00
Min.
00
Sec.
Vanwege omstandigheden is onze klantenservice vandaag tot 13:00 uur telefonisch bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak! Natuurlijk zijn we zoals gebruikelijk bereikbaar per mail.

Hoe kan ik mijn bestelling aanpassen of annuleren?

Geplaatste bestellingen kunnen achteraf helaas niet meer worden aangepast.

Artikel / bestelling annuleren:

Na het plaatsen van de bestelling kun je deze normaal gesproken binnen 60 minuten annuleren door contact op te nemen met onze klantenservice. Een mail binnen deze aangegeven tijd is niet voldoende omdat we niet kunnen garanderen mails binnen het uur te lezen en verwerken.

Als het gelukt is de bestelling te annuleren, kun je daarna een nieuwe bestelling in de webshop plaatsen. Mocht de bestelling niet meer geannuleerd kunnen worden, kun je deze bij de uitlevering weigeren aan de deur of de artikelen conform het herroepingsrecht aan ons terugsturen.

Buiten onze service openingstijden kunnen bestellingen helaas niet geannuleerd worden. Plaats aansluitend indien gewenst een nieuwe bestelling.

Na 60 minuten worden bestellingen aan ons logistieke systeem doorgegeven. Een annulering of aanpassing van de bestelling is dan niet meer mogelijk.

Factuuradres / leveradres aanpassen:

Zodra je hebt besteld, kan het factuur- en leveradres niet meer worden aangepast, omdat deze verbonden zijn aan de koopbescherming via bijvoorbeeld Paypal en Klarna. Annuleer de bestelling zoals hierboven aangegeven en plaats een nieuwe bestelling.

Mocht een annulering van de bestelling niet meer mogelijk zijn, ontvang je een verzendbevestigingsmail voor de pakketlevering. Vervolgens heb je middels de Mijn DHL app eventueel de mogelijkheid om een andere afleverlocatie zoals een DHL ServicePoint te kiezen.

Indien je adres is veranderd en het pakket niet kan worden afgeleverd, komt het weer terug naar ons en maken we het aankoopbedrag weer terug over.

Binnen de Europese Unie (EU) en Europese Economische Ruimte (EER) heb je vrij toegang tot al onze webshops die zich tot personen richten binnen de EER. Een bestelling op pinkorblue.nl kan alleen binnen Nederland worden bezorgd. Mocht je een factuur met adres buiten Nederland nodig hebben, geef dan als factuuradres eerst een Nederlands adres op. Als je na het plaatsen van de bestelling contact met ons opneemt, sturen we je graag een factuur met je buitenlands factuuradres. Je kunt ons bereiken via info@pinkorblue.nl of telefonisch tijdens onze servicetijden via 020-2731069. Als je een bestelling in een ander land wilt laten leveren, bestel dan eenvoudig in een van onze internationale webshops:

Oostenrijk | Zwitserland/Liechtenstein | Frankrijk | België | Denemarken | Finland | Noorwegen | Zweden | Polen | Italië | Spanje | Tsjechië/Slowakije

Je wilt iets toevoegen aan je bestelling?

Er kunnen alleen artikelen worden toegevoegd aan je bestelling als je de betaalmethode "vooruitbetaling" hebt gekozen. Bij alle andere betaalmethodes is dit niet mogelijk.

Als je de betaalmethode "vooruitbetaling" hebt gekozen, neem dan contact op met onze klantenservice om de extra artikelen die je wenst aan de bestelling toe te voegen. De artikelen kunnen alleen dan worden toegevoegd aan de bestelling als deze nog niet is betaald en de overboeking niet aan de bestelling is gekoppeld.


Je vind je antwoord hier niet?

Neem persoonlijk contact met ons op.

Mail ons
Je kunt via het contactformulier een mailtje sturen en we antwoorden meestal binnen 4-5 werkdagen.
Mail ons
Bel ons
Onze klantenservice staat voor je klaar. De wachttijden kunnen iets langer dan normaal zijn. We hopen op jouw begrip.
Bel ons