Mijn bestellingen

We sturen je voor elke bestelling een bevestiging per mail.
Heb je een account aangemaakt bij pinkorblue.nl, vind je daar een overzicht van jouw bestellingen. Klik op 'Bestelling bekijken', om details van desbetreffende bestelling te zien zoals de bestelde artikelen, het opgegeven leveradres, de gekozen betaalmethode of verzendstatus

Is jouw adres veranderd?

Helaas kunnen we het afleveradres van een bestaande bestelling niet wijzigen, omdat deze verbonden is aan de koopbescherming via bijvoorbeeld Paypal en Klarna.

Mocht je direct na het plaatsen van de bestelling zien dat het adres niet correct is, kun je de bestelling normaal gesproken binnen 60 minuten laten annuleren. Neem daarvoor telefonisch contact op met onze klantenservice. Een e-mail aan onze klantenservice binnen deze tijd is niet voldoende omdat we niet kunnen garanderen mails binnen het uur te lezen en verwerken. Als het gelukt is de bestelling te annuleren, kun jedaarna een nieuwe bestelling in de webshop plaatsen met het juiste adres.

Buiten onze service openingstijden kunnen bestellingen helaas niet geannuleerd worden. Plaats aansluitend indien gewenst een nieuwe bestelling.

Mocht de bestelling niet meer geannuleerd kunnen worden, kun je deze bij de uitlevering weigeren aan de deur of de artikelen conform het herroepingsrecht aan ons terugsturen. Als de bestelling niet kan worden bezorgd door de pakketdienst, gaat de bestelling retour naar ons en wordt het aankoopbedrag terug aan je overgemaakt.

Binnen de Europese Unie (EU) en Europese Economische Ruimte (EER) heb je vrij toegang tot al onze webshops die zich tot personen richten binnen de EER. Een bestelling op pinkorblue.nl kan alleen binnen Nederland worden bezorgd. Mocht je een factuur met adres buiten Nederland nodig hebben, geef dan als factuuradres eerst een Nederlands adres op. Als je na het plaatsen van de bestelling contact met ons opneemt, sturen we je graag een factuur met je buitenlands factuuradres. Je kunt ons bereiken via info@pinkorblue.nl of telefonisch tijdens onze servicetijden via 020-2731069. Als je een bestelling in een ander land wilt laten leveren, bestel dan eenvoudig in een van onze internationale webshops:

Oostenrijk | Zwitserland/Liechtenstein | Frankrijk | België | Denemarken | Finland | Noorwegen | Zweden | Polen | Italië | Spanje | Tsjechië/Slowakije


Je vind je antwoord hier niet?

Neem persoonlijk contact met ons op.

Mail ons
Je kunt via het contactformulier een mailtje sturen en we antwoorden meestal binnen 2-3 werkdagen.
Mail ons
Bel ons
Onze klantenservice staat voor je klaar. De wachttijden kunnen iets langer dan normaal zijn. We hopen op jouw begrip.
Bel ons