Vanwege omstandigheden is onze klantenservice vandaag helaas telefonisch niet bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak!

Betalen met factuur

De betaalmethode Achter Betalen wordt door de payment-dienstverlener Klarna aangeboden en afgewikkeld. Bij een bestelling op factuur dient het openstaande bedrag binnen 30 dagen te worden voldaan. Je maakt het bedrag direct aan Klarna over. Je hoeft alleen de artikelen te betalen die je hebt behouden. Indien je de bestelling met een account hebt geplaatst en je gebruik maakt van ons vrijwillig verlengde herroepingsrecht, maak dan alsnog het bedrag van de nog niet-geretourneerde artikelen over.

Mocht je later alsnog iets willen retourneren, ontvang je het bedrag van de teruggestuurde artikelen weer terug op jouw rekening.

Heb je een betaalherinnering ontvangen?

... ondanks dat je het bedrag hebt betaald of iets hebt teruggestuurd?

Alle tips hoe om te gaan met een betaalherinnering vind je hier

... en nog geen geld overgemaakt?

Gebruik dan de bankgegevens van Klarna om het bedrag over te maken. De gegevens vind je altijd in de factuur en betaalherinnering.

Betalen van de factuur - stap voor stap

1. Betaal wat je behoudt
Je hoeft alleen artikelen te betalen die je behoudt - de betaaltermijn van 30 dagen blijft altijd, onafhankelijk van het verlengde herroepingsrecht van 100 dagen voor klanten met een account.
2. Betaal per bestelling
Maak voor elke bestelling een apart bedrag over en maak alleen gebruik van de betalingsomschrijving zoals in de mail van Klarna staat. Zo voorkom je verwarring
Na je retourzending
Je hebt al betaald en iets geretourneerd? Het bedrag wordt dan aansluitend weer teruggestort naar de bankrekening waarmee je betaald hebt.

Heb je een vraag over jouw factuur van Klarna?

Neem dan rechtstreeks contact op met Klarna. Om de bescherming van jouw gegevens te waarborgen en de facturering direct via Klarna verloopt, hebben wij hier geen inzicht in. Je kunt de klantenservice van Klarna bereiken per mail via klantenservice@klarna.nl of telefonisch via: 020 – 80 82 852.

Heb je per ongeluk een foutief betalingskenmerk gebruikt bij je overschrijving?

Neem dan direct contact op met Klarna, zodat de betaling gekoppeld kan worden aan jouw bestelling. Je kunt de klantenservice van Klarna bereiken per mail via klantenservice@klarna.nl of telefonisch via: 020 – 80 82 852



Je vind je antwoord hier niet?

Neem persoonlijk contact met ons op.

Mail ons
Je kunt via het contactformulier een mailtje sturen en we antwoorden meestal binnen 4-5 werkdagen.
Mail ons
Bel ons
Onze klantenservice staat voor je klaar. De wachttijden kunnen iets langer dan normaal zijn. We hopen op jouw begrip.
Bel ons