Vanwege omstandigheden is onze klantenservice vandaag tot 13:00 uur telefonisch bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak! Natuurlijk zijn we zoals gebruikelijk bereikbaar per mail.

Betaling via Vooruitbetaling

Bij een vooruitbetaling is het zo dat we jouw bestelling kunnen versturen, zodra jouw betaling door ons systeem geregistreerd is. Wij vragen jou, om het totaalbedrag naargelang je bestelling over te maken. De gegevens die je nodig hebt om een betaling te maken (jouw bestelnummer en het totaalbedrag), kun je terugvinden in de e-mail met de bestelbevestiging die je van ons ontvangen hebt.

Belangrijke opmerkingen voor de overboeking:

  • Vermeld altijd jouw bestelnummer als betalingskenmerk.
  • Gelieve bedarg afzonderlijk overmaken voor elke bestelling.
  • Voor een retourzending wordt het aankoopbedrag teruggestort op de bankrekening waarvan je het bedrag heeft overgemaakt.

  • Onze bankgegevens:
    Naam rekeninghouder: pinkorblue
    Bank: Sparkasse Dortmund
    IBAN: DE61 4405 0199 0001 3157 06
    BIC: DORTDE33XXX
    Omschrijving : Geef jouw bestelnummer en de naam van de rekeninghouder aan als omschrijving
    Op die manier kan de betaling automatisch worden gekoppeld aan jouw bestelling.

    Je vind je antwoord hier niet?

    Neem persoonlijk contact met ons op.

    Mail ons
    Je kunt via het contactformulier een mailtje sturen en we antwoorden meestal binnen 4-5 werkdagen.
    Mail ons
    Bel ons
    Onze klantenservice staat voor je klaar. De wachttijden kunnen iets langer dan normaal zijn. We hopen op jouw begrip.
    Bel ons