Helaas kunnen we het afleveradres van een bestaande bestelling niet wijzigen, omdat deze verbonden is aan de koopbescherming via bijvoorbeeld Klarna, Paypal en Amazon Pay.
Mocht je direct na het plaatsen van de bestelling zien dat het adres niet correct is, kun je de bestelling normaal gesproken binnen 60 minuten laten annuleren. Neem daarvoor telefonisch contact op met onze klantenservice. Een e-mail aan onze klantenservice binnen deze tijd is niet voldoende omdat we niet kunnen garanderen mails binnen het uur te lezen en verwerken. Als het gelukt is de bestelling te annuleren, kun je daarna een nieuwe bestelling in de webshop plaatsen met het juiste adres.
Na 60 minuten worden bestellingen aan ons logistieke systeem doorgegeven. Een annulering of aanpassing van de bestelling is dan niet meer mogelijk.
Helaas kunnen bestellingen niet buiten de openingstijden worden geannuleerd. Plaats indien nodig een nieuwe bestelling.
In dit geval komt het pakket als retourzending terug naar ons en maken we het aankoopbedrag weer terug over.
Binnen de Europese Unie (EU) en Europese Economische Ruimte (EER) heb je vrij toegang tot al onze webshops die zich tot personen richten binnen de EER. Een bestelling op pinkorblue.nl kan alleen binnen Nederland worden bezorgd. Mocht je een factuur met adres buiten Nederland nodig hebben, geef dan als factuuradres eerst een Nederlands adres op. Als je na het plaatsen van de bestelling contact met ons opneemt, sturen we je graag een factuur met je buitenlands factuuradres. Je kunt ons bereiken via info@pinkorblue.nl of telefonisch tijdens onze servicetijden via 020-2731069. Als je een bestelling in een ander land wilt laten leveren, bestel dan eenvoudig in een van onze internationale webshops:
Oostenrijk | Zwitserland/Liechtenstein | Frankrijk | België | Denemarken | Finland | Noorwegen | Zweden | Polen | Italië | Spanje | Tsjechië/Slowakije