Vanwege omstandigheden is onze klantenservice vandaag helaas telefonisch niet bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak!

Wanneer ontvang ik de restitutie van mijn retournering?

Het aankoopbedrag wordt binnen 14 dagen na ontvangst van jouw retourzending of na het sturen van een bewijs van de retourzending gecrediteerd - altijd weer via de betaalmethode waarmee de oorspronkelijke bestelling mee is voldaan.

Je hebt geen bevestiging ontvangen dat je retourzending is aangekomen?

Geen zorgen - wij bevestigen je de ontvangst van de retourzending per mail zodra deze door ons is gecontroleerd. Het ontvangen en controleren van een retourzending kan tot 14 dagen duren. Mocht je zien dat je retourzending is aangekomen, geef ons dan nog even de tijd.

Het juiste bedrag is niet aan je overgemaakt?

Voor zover je bij de bestelling een kortingscode met een minimale bestelwaarde hebt gebruikt, kan het bij een retournering voorkomen dat er niet meer aan de minimale bestelwaarde van de door jou behouden artikelen wordt voldaan. In dat geval trekken we de korting van het restitutiebedrag af.
Voorbeeld: je bestelt voor €200 aan artikelen en maakt gebruik van een €15 kortingscode, die je vanaf een minimale bestelwaarde van €150 kunt verzilveren. Stuur je artikelen terug met een waarde hoger dan €50, kan de kortingscode niet meer verzilverd worden en komt te vervallen.

Je vermoedt dat de creditering na verrekening van de kortingscode niet klopt? Neem contact op met onze klantenservice zodat we het bedrag kunnen controleren.

Heb je geannuleerd?

Wanneer je jouw bestelling hebt geannuleerd of een artikel bij uitzondering niet leverbaar is, zullen we het bedrag direct weer aan je terugstorten. Hoe je bij ons kunt annuleren leggen we hier uit.
Je herroepingsrecht blijft onverkort.

Zo wordt het aankoopbedrag afhankelijk van de betaalmethode gecrediteerd:

Achteraf Betalen
Bij een retournering wordt het bedrag van het geretourneerde artikel / de geretourneerde artikelen afgetrokken van het factuurbedrag - je betaalt enkel de artikelen die je hebt behouden. Je ontvangt een geactualiseerde factuur van Klarna. Je hebt al de hele factuur betaald? Wij geven de retourzending / annulering door aan Klarna. Vervolgens maakt Klarna desbetreffend bedrag weer naar jouw rekening over. Het kan tot 5 werkdagen duren voordat de creditatie op je rekening verschijnt.
iDeal
De restitutie komt weer op de bankrekening waarmee de bestelling toentertijd is betaald. Het kan tot 5 werkdagen duren voordat de restitutie op de rekening te zien is.
PayPal
De restitutie komt weer op het door jou gebruikte PayPal-account terug. Of het bedrag weer op je PayPal-account wordt gecrediteerd of op jouw bankrekening wordt gestort, kun je zelf bij PayPal bepalen.
Creditcard
De restitutie gaat weer terug naar de rekening die gekoppeld is aan de creditcard. Je kunt de restitutie op het volgende afschrift van de creditcard inzien. Het kan voorkomen dat de datum van de restitutie overeenkomt met de datum van de betaling.
Automatische incasso
De restitutie komt weer op de bankrekening waarmee de bestelling toentertijd is betaald. Het kan tot 5 werkdagen duren voordat de restitutie op de rekening te zien is.
Vooruitbetaling
De restitutie ontvang je weer op de bankrekening waarvandaan is overgemaakt. Het kan tot 5 werkdagen duren voordat de terugbetaling op je rekening verschijnt.
Amazon Pay
Het bedrag zal worden teruggestort via Amazon Pay en zal worden verwerkt met behulp van de betalingsgegevens die jij hebt verstrekt.
Cadeaubon
Als je bij de bestelling een cadeaubon hebt verzilverd, zal de restitutie als tegoed op de cadeaubon worden teruggestort. Alle informatie daarover vind je in de bevestigingsmail van de retourzending die we toesturen. Een uitbetaling van het tegoed is niet mogelijk. Indien je de cadeaubon hebt gecombineerd met een andere betaalmethode, verrekenen we de waarde van de cadeaubon met de artikelen die je hebt behouden. Het extra bedrag wat je zelf hebt betaald zal als restitutie worden overgemaakt via de door jou gekozen betaalmethode. Meer informatie daarover vind je hier.

Je vind je antwoord hier niet?

Neem persoonlijk contact met ons op.

Mail ons
Je kunt via het contactformulier een mailtje sturen en we antwoorden meestal binnen 4-5 werkdagen.
Mail ons
Bel ons
Onze klantenservice staat voor je klaar. De wachttijden kunnen iets langer dan normaal zijn. We hopen op jouw begrip.
Bel ons