KERST KORTING! 🎄 🎅
KERST KORTING! 🎄 🎅
Alleen vandaag:
Tot €50 besparen!
00
Uur
00
Min.
00
Sec.
Code kiezen

Alles over cadeaubonnen

Je wilt een cadeaubon kopen of hebt er een ontvangen en wilt deze bij je bestelling inwisselen? Hier vind je alle tips en informatie:

Hoe wissel ik een cadeaubon in?

Voer de cadeauboncode in het winkelwagentje in het veld voor cadeaubonnen en kortingscodes in en klik op "verzilveren". Het kortingsbedrag wordt van het totaalbedrag in het winkelwagentje afgetrokken. Je kunt de kortingscode verwijderen door op de kleine "x" te klikken rechts naast de verzilverde kortingscode.

Je bent vergeten je cadeaubon in te wisselen?

Na het opgeven van de bestelling kun je deze normaal gesproken binnen 60 minuten annuleren door telefonisch contact te zoeken met onze klantenservice. Een e-mail aan onze klantenservice binnen deze tijd is niet voldoende. Helaas kunnen bestellingen niet buiten de openingstijden worden geannuleerd. Plaats aansluitend indien gewenst een nieuwe bestelling. Is de bestelling al verstuurd, kan de cadeaubon achteraf niet meer worden toegepast.

Je hebt meerdere cadeaubonnen?

Je kunt zoveel cadeaubonnen in één bestelling combineren als je zelf wilt.

Waar kan ik het tegoed van mijn cadeaubon inzien?

Je hebt een cadeaubon voor een bestelling gebruikt of je wilt deze gaan gebruiken? Leg een artikel in het winkelwagentje en voer de cadeauboncode in. Je krijgt dan direct te zien welk bedrag er van de bestelling wordt afgetrokken.

Hoe worden cadeaubonnen na een retournering terugbetaald?

Het aankoopbedrag wordt binnen 14 dagen na ontvangst van jouw retourzending gecrediteerd.

Heb je je bestelling met een cadeaubon betaald? Zo krijg je het aankoopbedrag weer terug:

Als de gehele bestelling met een cadeaubon betaald is:
Het tegoed wordt weer terug geboekt op de cadeaubon en je kunt deze weer voor een volgende bestelling gebruiken. Je ontvangt een automatische mail met daarin de cadeauboncode. Een uitbetaling van het tegoed is niet mogelijk.

Als de cadeaubon met een andere betaalmethode is gecombineerd

  • en het bedrag van het behouden artikel kleiner is dan de waarde van de cadeaubon:

De cadeaubon verrekenen we met de artikelen die je hebt behouden. De restwaarde van de cadeaubon boeken we op de cadeaubon terug. Het daarboven betaalde bedrag crediteren we via de andere betaalmethode die je had gekozen.

  • en het bedrag van het behouden artikel hoger is dan de waarde van de cadeaubon:

De cadeaubon verrekenen we compleet op de artikelen die je hebt behouden. Het verschil wordt met de betaalmethode verrekend waarmee je de cadeaubon had gecombineerd.

Waar kan ik pinkorblue.nl cadeaubonnen kopen?

In onze online-shop heb je de mogelijkheid om cadeaubonnen voor verschillende gelegenheden aan te schaffen. Cadeaubonnen worden uitsluitend digitaal aan het opgegeven emailadres verzonden en kunnen niet per post worden verstuurd.

Je wilt een cadeaubon voor bedrijven bestellen?

Indien je een grote cadeaubonbestelling van meer dan 5 bonnen wilt plaatsen kun je onze pagina voor cadeaubonnen voor ondernemingen bezoeken.

Wat zijn de gebruiksvoorwaarden voor cadeaubonnen?

  • Onze cadeaubonnen kunnen op het hele assortiment van pinkorblue.nl worden verzilverd
  • Er bestaat geen minimale bestelwaarde
  • De cadeaubon vervalt na 5 jaar
  • Combineer bij je bestelling zo veel cadeaubonnen als je wilt

Terugbetaling van cadeaubonnen:

Als je bij de bestelling een cadeaubon hebt verzilverd, zal de restitutie als tegoed op de cadeaubon worden teruggestort. Alle informatie daarover vind je in de bevestigingsmail van de retourzending die we toesturen. Een uitbetaling van het tegoed is niet mogelijk. Indien je de cadeaubon hebt gecombineerd met een andere betaalmethode, verrekenen we de waarde van de cadeaubon met de artikelen die je hebt behouden. Het extra bedrag wat je zelf hebt betaald zal als restitutie worden overgemaakt via de door jou gekozen betaalmethode. Meer informatie daarover vind je hier.

Ik ondervind problemen om mijn cadeaubon te verzilveren

Je wilt een cadeaubon bij je bestelling verzilveren maar het werkt niet? Neem contact op met onze klantenservice zodat we het voor je kunnen controleren.

Kan ik cadeaubonnen annuleren?

Je hebt een cadeaubon gekocht en jezelf bedacht? Na het opgeven van de bestelling kun je deze normaal gesproken binnen 60 minuten annuleren door telefonisch contact te zoeken met onze klantenservice. Een e-mail aan onze klantenservice binnen deze tijd is niet voldoende. Helaas kunnen bestellingen niet buiten de openingstijden worden geannuleerd. Plaats aansluitend indien gewenst een nieuwe bestelling.



Je vind je antwoord hier niet?

Neem persoonlijk contact met ons op.

Mail ons
Je kunt via het contactformulier een mailtje sturen en we antwoorden meestal binnen 2-3 werkdagen.
Mail ons
Bel ons
Onze klantenservice staat voor je klaar. De wachttijden kunnen iets langer dan normaal zijn. We hopen op jouw begrip.
Bel ons