Vanwege omstandigheden is onze klantenservice vandaag tot 13:00 uur telefonisch bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak! Natuurlijk zijn we zoals gebruikelijk bereikbaar per mail.

Hoe werkt de verzending op pinkorblue.nl?

Wij verzenden jouw bestelling met DHL. Een bestelling op pinkorblue.nl kan alleen worden afgeleverd op een afleveradres in Nederland.

Wat is de levertijd? Wanneer komt mijn bestelling aan?

De levertijd van een artikel is te vinden op de artikelpagina. Zodra de bestelling gepakt is, wordt de verzendbevestiging met track en trace code automatisch verzonden naar het e-mailadres waarmee besteld is.

Moet ik verzendkosten betalen?

Bij een bestelling met een bestelwaarde tot €40 betaal je €3,50 verzendkosten. Alle bestellingen met een bestelwaarde vanaf €40 worden gratis bezorgd binnen Nederland!

Kan ik nog aanpassingen maken wanneer en waar mijn pakket wordt afgeleverd?

Ja, dat is in sommige gevallen mogelijk met de Mijn DHL app. Meer informatie vind je hier. Mocht je niet thuis zijn tijdens de bezorging dan zal DHL in de meeste gevallen proberen om het pakket bij één van jouw buren te bezorgen. Indien dit niet lukt, wordt het pakket bij een DHL ServicePoint achtergelaten.

Levering aan een DHL ServicePoint

Het is niet mogelijk om tijdens het bestelproces een DHL ServicePoint of pakketautomaat te kiezen als afleveradres. DHL zal echter bij niet-thuis en bij het niet kunnen leveren bij de buren, jouw pakket bij een ServicePoint afgeven zodat je het zelf kunt afhalen.



Je vind je antwoord hier niet?

Neem persoonlijk contact met ons op.

Mail ons
Je kunt via het contactformulier een mailtje sturen en we antwoorden meestal binnen 4-5 werkdagen.
Mail ons
Bel ons
Onze klantenservice staat voor je klaar. De wachttijden kunnen iets langer dan normaal zijn. We hopen op jouw begrip.
Bel ons