Vanwege omstandigheden is onze klantenservice vandaag tot 13:00 uur telefonisch bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak! Natuurlijk zijn we zoals gebruikelijk bereikbaar per mail.

Mijn bestelling is niet compleet! Waarom zaten niet alle artikelen in het pakket? / Waarom wordt mijn bestelling in meerdere pakketten verstuurd?

Bij bestellingen met meer dan één artikel kunnen er meerdere pakketten worden geleverd. Je ontvangt voor elk pakket een aparte verzendbevestiging per mail met track & trace code. Grotere artikelen (bijv. matrassen of deurhekken) worden door logisitieke dienstverleners als volumegoed behandeld en de levering kan daardoor enkele werkdagen langer duren dan normaal.


Je vind je antwoord hier niet?

Neem persoonlijk contact met ons op.

Mail ons
Je kunt via het contactformulier een mailtje sturen en we antwoorden meestal binnen 4-5 werkdagen.
Mail ons
Bel ons
Onze klantenservice staat voor je klaar. De wachttijden kunnen iets langer dan normaal zijn. We hopen op jouw begrip.
Bel ons