Vanwege omstandigheden is onze klantenservice vandaag tot 13:00 uur telefonisch bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak! Natuurlijk zijn we zoals gebruikelijk bereikbaar per mail.

Hoe stuur ik een artikel terug?

Je tevredenheid is het allerbelangrijkst! Om ook in de toekomst scherpe prijzen aan te kunnen bieden, is het belangrijk om retourzendingen zo veel mogelijk te vermeiden. Bovendien zijn minder retourzendingen beter voor het milieu.
Mocht je toch een artikel willen terugsturen omdat het niet bevalt of stuk is, kan dat natuurlijk. De kosten voor een retourzending nemen we voor onze rekening. Volg hiervoor de volgende stappen:


Retourzending - stap voor stap uitgelegd
1. Retourzending aanmelden
Je kunt je retourzending via onze retourenservice aanmelden. Je ontvangt direct een retourformulier en verzendlabel. Hierdoor is het terugsturen kostenloos.
2. Artikel verpakken en verzendlabel op het pakket plakken
Leg het artikel of de artikelen samen met het retourformulier in het pakket. Plak het verzendlabel aan de buitenkant op het pakket. Zorg ervoor dat het oude pakketlabel voor de heenzending wordt verwijderd of overplakt. Het meesturen van het retourformulier garandeert op voorhand geen effectieve uitoefening van het herroepingsrecht.
3. Retourzending afgeven
Je kunt het pakket bij een DHL Service Point afgeven. Het dichtsbijzijnde Service Point vind je hier. Bewaar het bonnetje van de retourzending net zo lang, totdat je van ons een bevestiging hebt ontvangen dat je retourzending is ontvangen.
4. Restitutie ontvangen
Na ontvangst of bewijs van de retourzending crediteren we het bedrag binnen 14 dagen.

Je wilt een artikel retourneren dat direct via de fabrikant is aangekomen of een groot volume heeft?

Je hebt een artikel via een transportbedrijf ontvangen, direct vanuit de fabrikant of met een groot volume? Ook deze artikelen kun je direct via ons retourenportaal aanmelden. Onze klantenservice stemt het ophalen van het artikel met de fabrikant af en neemt vervolgens contact met je op.

Je hebt geen retourformulier meer?

Bij het aanmelden van een retourzending ontvang je een nieuw retourformulier. Deze kun je vervolgens gewoon in het pakket leggen en meesturen.



Je vind je antwoord hier niet?

Neem persoonlijk contact met ons op.

Mail ons
Je kunt via het contactformulier een mailtje sturen en we antwoorden meestal binnen 4-5 werkdagen.
Mail ons
Bel ons
Onze klantenservice staat voor je klaar. De wachttijden kunnen iets langer dan normaal zijn. We hopen op jouw begrip.
Bel ons