KERST KORTING! 🎄 🎅
KERST KORTING! 🎄 🎅
Alleen vandaag:
Tot €50 besparen!
00
Uur
00
Min.
00
Sec.
Code kiezen

Jouw artikel is defect of beschadigd?

Dat spijt ons! Het komt soms voor dat artikelen een defect vertonen of foutief geproduceerd zijn. In dat geval heb je natuurlijk de mogelijkheid om het artikel te reclameren.

Neem daarvoor contact met ons per email via info@pinkorblue.nl en stuur jouw bestelnummer, het artikelnummer en in het ideale geval een korte beschrijving en foto's van het beschadigde artikel mee.

We kunnen vervolgens je klacht in behandeling nemen en ervoor zorgen dat er bijvoorbeeld een onderdeel of nieuw artikel wordt opgestuurd.


Je vind je antwoord hier niet?

Neem persoonlijk contact met ons op.

Mail ons
Je kunt via het contactformulier een mailtje sturen en we antwoorden meestal binnen 2-3 werkdagen.
Mail ons
Bel ons
Onze klantenservice staat voor je klaar. De wachttijden kunnen iets langer dan normaal zijn. We hopen op jouw begrip.
Bel ons