Vanwege omstandigheden is onze klantenservice vandaag helaas telefonisch niet bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak!

Waar kan ik mijn retourzending afgeven?

Je kunt je retourzending via onze retourenservice aanmelden. Je ontvangt direct een retourformulier en verzendlabel. Hierdoor is het terugstoren kostenloos. Je kunt jouw retourzending bij alle DHL Service Points afgeven. Het dichtsbijzijnde Service Point vind je hier.

Het pakket kwam vanuit de fabrikant of per transportbedrijf (expeditie)?

Of je een artikel nu per expeditie of van de leverancier hebt ontvangen, je kunt alle artikelen via ons retourenportaal als retourzending aanmelden. Hierbij kan het zijn dat je meerdere retourformulieren en verzendlabels omdat niet alle artikelen via hetzelfde retouradres worden verwerkt. Indien er al een retourformulier en verzendlabel in het pakket zitten, kun je deze ook gebruiken voor je retourzending.



Je vind je antwoord hier niet?

Neem persoonlijk contact met ons op.

Mail ons
Je kunt via het contactformulier een mailtje sturen en we antwoorden meestal binnen 4-5 werkdagen.
Mail ons
Bel ons
Onze klantenservice staat voor je klaar. De wachttijden kunnen iets langer dan normaal zijn. We hopen op jouw begrip.
Bel ons