Hotline: 0800 - 722 8888Nieuwsbrief Gratis levering vanaf €40 Service

Betalen en verzenden

Betalen

De volgende betaalmethodes staan tot je beschikking:
• Klarna - Achteraf betalen
• iDEAL
• PayPal
• Vooruitbetaling
• Creditcard (Visa, Mastercard)

Wat houdt Klarna Factuur in?

Wanneer je met Klarna Factuur de bestelling plaatst, zul je automatisch een factuur per mail ontvangen. Daarna heb je 14 dagen de tijd om deze te betalen. Je betaalt dus pas nadat je de bestelling ontvangen hebt. Gebruik maken van deze betaalmethode betekent veilig en eenvoudig winkelen.Er worden hierbij geen verdere kosten berekend en je hoeft nooit je bankrekening- of creditcardgegevens in te vullen.

In geval van een herroeping van je bestelling:
Wanneer je binnen de eerste 14 dagen na ontvangst van je bestelling gebruik maakt van je herroepingsrecht, neem dan contact met onze klantenservice op. We zullen erop toezien dat je financieringsovereenkomst ontbonden wordt. Hierbij zullen geen verdere kosten voor je ontstaan.

Hoe werkt betalen met iDEAL?

Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk jouw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat je direct koppelt aan jouw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft jij je niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maak je gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, dan kun je direct met iDEAL betalen. Met iDEAL reken je snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van jouw eigen bank. Onze iDEALbetalingen worden verwerkt via Heidelpay.

Betalen met iDEAL doe je in een paar stappen:
    Je bestelt een product
    Kies iDEAL als betaalmethode
    Selecteer de bank waar je jouw bankzaken online regelt
•     Je komt direct in het bekende internetbankierprogramma van jouw bank
•     De relevante gegevens van je aankoop zijn al ingevuld
    Op de voor jou bekende manier keur je de betaling goed
•     Je ontvangt een bevestiging van jouw bank
•     Je keert terug naar onze webwinkel, bestelling en betaling geslaagd!

Wat is PayPal?

PayPal zorgt ervoor dat je makkelijk, veilig en snel kunt betalen als je online koopt en verkoopt. PayPal is gratis voor kopers. Alleen betalingen in een andere valuta brengen kosten met zich mee.

Met PayPal kan elke particulier en onderneming met een e-mailadres gemakkelijk en goedkoop betalingen verrichten zonder dat jouw persoonlijke bank- of betaalgegevens worden gedeeld met de koper of verkoper. Je hoeft je creditcard niet bij de hand te houden om te betalen. Jouw bankrekening of creditcardnummer is immers al veilig opgeslagen in jouw PayPal-rekening dus het is niet nodig jouw bankgegevens in te voeren. PayPal biedt meer dan alleen jouw gegevens veilig te bewaren. Als de goederen nooit bij jou aankomen of niet aan de beschrijving voldoen, biedt de PayPal-aankoopbescherming in de meeste gevallen volledige dekking voor jouw online aankopen. Directe online betalingen met PayPal worden snel op de rekening van de verkoper bijgeschreven.

Overigens: PayPal geniet groot vertrouwen bij kopers en verkopers. Meer dan 2 miljoen Nederlanders betalen al met PayPal en wereldwijd heeft PayPal meer dan 230 miljoen rekeningen in 190 landen.

PayPal heeft 29 maart 2012 tijdens de uitreiking van de Thuiswinkel Awards in Noordwijk, wederom de award gewonnen in de categorie 'Financiële Diensten'.

Open kosteloos een PayPal rekening en koppel deze met je bankrekening of je creditcard – op die manier wordt jouw volgende aankoop bij pink or blue nog eenvoudiger.

De maximale inkoopwaarde is €2000,-  met een uitzondering op kinderkamers, hier ligt de grens bij €3000,-.

Kijk voor verdere informatie over PayPal op: www.paypal.nl


Hoe functioneert de betaalmethode vooruitbetaling?

Bij een vooruitbetaling is het zo dat we jouw bestelling kunnen versturen, zodra jouw betaling door ons systeem geregistreerd is.
Wij vragen jou, om het totaalbedrag naargelang je bestelling over te maken.

De gegevens die je nodig hebt om een betaling te maken (jouw bestelnummer en het totaalbedrag), kun je terugvinden in de e-mail met de bestelbevestiging die je van ons ontvangen hebt. Vervolgens kun je het totaalbedrag overmaken naar:

Sparkasse Dortmund
Naam rekeninghouder:  pink or blue
IBAN: DE61440501990001315706
BIC/SWIF: DORTDE33XXX

Begunstigde: pink or blue
Omschrijving 1: Jouw bestelnummer (NL...)
Omschrijving 2: Naam rekeninghouder


Hoe betaal ik via creditcard?

De betaling verloopt eenvoudig door gebruik te maken van een creaditcard: VISA of Mastercard.

Jouw creditcardgegevens worden versleuteld via de veilige 128-bit SSL-methode. Pinkorblue.nl verstuurt deze gegevens over een snelle verbinding naar de betreffende datacenters. Is jouw creditcard beveiligd met een 3D-Secure code (bijvoorbeeld de Visa of Mastercard SecureCode), dan moet jij je hiervoor eenmalig registeren bij jouw eigen bankverbinding, vervolgens kun je de persoonlijke code bij alle toekomstige betalingen gebruiken.

De afboeking gebeurt pas op het moment dat de bestelling verstuurd wordt. Alleen het totaalbedrag van de producten die daadwerkelijk verstuurd worden, worden afgeboekt. Op de dag van verzenden ontvang je van ons een verzendbevestiging per e-mail.

Maak gebruik van een eenvoudige en veilige manier van betalen, zonder extra kosten die in rekening gebracht worden. De maximale inkoopwaarde voor het betalen met creditcard bedraagt € 1.000,-

Verzending

Wij versturen onze producten via PostNL.

Verzendkosten voor bestellingen met een totaalwaarde vanaf € 40,- = Gratis!
Verzendkosten voor bestellingen binnen Nederland met een totaalwaarde tot € 40,- = € 4,99 
Let op: wij leveren onze producten uitsluitend binnen Nederland, aan postadressen!

De producten met de status "Op voorraad" hebben, worden na succesvolle verwerking van de betaling in de regel binnen 3 - 4 werkdagen door ons verstuurd. Bestellingen die tijdens het weekend of feestdagen geplaatst worden, worden de eerste volgende werkdag door ons verwerkt. Bij een aantal producten hanteren we langere levertijden, dit wordt bij de productomschrijving en tijdens het bestelproces weergegeven. Daarna worden de pakketten overgedragen aan PostNL. Het Track & Trace nummer wordt per e-mail toegestuurd, zodra het pakket verzonden is.

Zodra bestellingen door ons verzonden zijn, kunnen wij het verdere verloop van de verzending door PostNL niet langer beïnvloeden. In principe wordt een bestelling na verzending door ons, de volgende dag aangeboden door PostNL. In de regel duurt de verzending en levering van onze producten door PostNL 1 tot 2 werkdagen.

Let op: bestellingen die in het weekend of tijdens feestdagen gemaakt worden, zullen de eerste volgende werkdag verwerkt worden.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Veel voorkomende overige vragen:


Wat doe ik als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Klik in het menu op “Mijn account” en vervolgens op "Wachtwoord vergeten? " of volg deze link.

Wat is de levertijd van meubels?

Meubels worden tussen twee en vier weken na een succesvolle betaling bezorgd op het door jou opgegeven afleveradres.

Kan ik een bestaande bestelling nog wijzigen?

Achteraf kunnen geen wijzigingen aan de bestelling worden gemaakt. Hetzelfde geldt voor het toevoegen van een cadeaubon of kortingscode. Eventueel kun je de bestelling opnieuw plaatsen en de eerste bestelling annuleren, neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Wat moet ik doen als ik vergeten ben het bestelnummer te vermelden bij de overboeking?

Stuur dan een mailtje naar info@pinkorblue.nl en vermeld hierin het bestelnummer en het betalingskenmerk van de overschrijving.

Hoe komt het dat mijn bestelling niet compleet is of wat moet ik met een defect product doen?

Het kan voorkomen dat bestellingen in een of meerdere pakketten verstuurd worden, wacht a.u.b. nog een dag af of neem graag contact op met onze klantenservice. De zelfde procedure kun je ook volgen in het geval van een defect of incompleet geleverd product.

Hoe stuur ik een product of een bestelling retour?
Je hebt het recht om binnen 14 dagen na ontvangst de overeenkomst zonder opgave van redenen te herroepen. Hier vind je alle benodigde informatie. Mocht je een bijzondere reden hebben, stuur dan een berichtje naar info@pinkorblue.nl.

Hoe kan ik me voor de nieuwsbrief aan- of afmelden?

Als jij voor onze nieuwsbrief aanmeldt wordt je op de hoogte gehouden met onze acties en ontvang je regelmatig leuke kortingscodes. Hier kun jij je voor onze nieuwsbrief zowel aan- als ook afmelden.

Heb je een andere vraag of opmerking, neem dan gerust contact op met onze klantenservice door een mail te sturen naar info@pinkorblue.nl