KERST KORTING! 🎄 🎅
KERST KORTING! 🎄 🎅
Alleen vandaag:
Tot €50 besparen!
00
Uur
00
Min.
00
Sec.
Code kiezen

Mijn bestellingen

In je account vind je een overzicht van jouw bestellingen. Klik op “Bestelling bekijken“ om details van desbetreffende bestelling in te zien zoals de bestelde artikelen, het leveradres, de betaalmethode en de leverstatus.

Is jouw adres veranderd?

Helaas kunnen we het afleveradres van een bestaande bestelling niet wijzigen, omdat deze verbonden is aan de koopbescherming via bijvoorbeeld Paypal en Klarna.

Mocht je direct na het plaatsen van de bestelling zien dat het adres niet correct is, kun je de bestelling normaal gesproken binnen 60 minuten laten annuleren. Neem daarvoor telefonisch contact op met onze klantenservice. Een e-mail aan onze klantenservice binnen deze tijd is niet voldoende omdat we niet kunnen garanderen mails binnen het uur te lezen en verwerken. Als het gelukt is de bestelling te annuleren, kun je daarna een nieuwe bestelling in de webshop plaatsen met het juiste adres.

Na 60 minuten worden bestellingen aan ons logistieke systeem doorgegeven. Een annulering of aanpassing van de bestelling is dan niet meer mogelijk.

Mocht een annulering van de bestelling niet meer mogelijk zijn, ontvang je per mail een verzendbevestiging voor de bezorging van de bestelling. Hiermee heb je de mogelijkheid om eventueel een ander bezorgadres of -plek aan te geven

Je wilt naar een ander land bestellen of je bent naar een ander land verhuisd?

Binnen de Europese Unie (EU) en Europese Economische Ruimte (EER) heb je toegang tot al onze webshops die zich tot personen richten binnen de EU. Een bestelling op pinkorblue.nl kan alleen binnen Nederland worden bezorgd. Mocht je een adres buiten Nederland als woonplaats of factuuradres willen opgeven, neem dan graag contact met ons op via info@pinkorblue.nl of 020-4990175. Als je een bestelling in een ander land wilt laten leveren, bestel dan eenvoudig in een van onze internationale webshops:

Oostenrijk | Zwitserland/Liechtenstein | Frankrijk | België | Denemarken | Finland | Noorwegen | Zweden | Polen | Italië | Spanje | Tsjechië/Slowakije


Je vind je antwoord hier niet?

Neem persoonlijk contact met ons op.

Mail ons
Je kunt via het contactformulier een mailtje sturen en we antwoorden meestal binnen 2-3 werkdagen.
Mail ons
Bel ons
Onze klantenservice staat voor je klaar. De wachttijden kunnen iets langer dan normaal zijn. We hopen op jouw begrip.
Bel ons