Alleen vandaag 10x babypoints! ♡
Alleen vandaag 10x babypoints! ♡
Nu extra sparen
00
Uren
00
Min.
00
Sec.
Vanwege omstandigheden is onze klantenservice vandaag helaas telefonisch niet bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak!
Levering
Kan ik mijn online bestelling ook afhalen?

Nee, door logistieke redenen is het niet mogelijk om de bestelling zelf op te komen halen. Meer antwoorden Hoe werkt de verzending op pinkorblue.nl?Meer

Levering per speditie

Sommige artikelen worden rechtstreeks vanuit de fabrikant verzonden. De passende leverdatum wordt telefonisch met de desbetreffende logistieke partner met je afgestemd. Er is daarom...Meer

In welke landen levert pinkorblue.nl?

Binnen de Europese Unie (EU) en Europese Economische Ruimte (EER) heb je vrij toegang tot al onze webshops die zich tot personen richten binnen de EER. Een bestelling op pinkorblue.nl...Meer

Hoe werkt de verzending op pinkorblue.nl?

Wij verzenden jouw bestelling met DHL. Een bestelling op pinkorblue.nl kan alleen worden afgeleverd op een afleveradres in Nederland. Wat is de levertijd? Wanneer komt mijn bestelling...Meer

Mijn bestelling is niet compleet! Waarom zaten niet alle artikelen in het pakket? / Waarom wordt mijn bestelling in meerdere pakketten verstuurd?

Bij bestellingen met meer dan één artikel kunnen er meerdere pakketten worden geleverd. Je ontvangt voor elk pakket een aparte verzendbevestiging per mail met track & trace code....Meer

Beschadigd pakket ontvangen

Dat spijt ons - we hopen dat de bestelde artikelen ondanks de schade aan het pakket toch onbeschadigd en compleet zijn aangekomen. Als het pakket is beschadigd en je iets van je bestelling...Meer

Ik heb een artikel gekregen dat ik niet heb besteld

Je hebt een ander artikel ontvangen dan dat je besteld had? Of je hebt een extra artikel gekregen dat je helemaal niet had besteld? Dat spijt ons zeer! Stuur het verkeerde...Meer

Pakket volgen / Waar is mijn pakket? / Hoe kan ik mijn zending volgen?

De levertijd van jouw producten vindt je op de artikelpagina's. Zodra de bestelling gepakt is, wordt de verzendbevestiging met track en trace code automatisch verzonden naar het e-mailadres...Meer

Hoe pas ik mijn adres aan?

In je account kun je jouw lever- en factuuradressen aanpassen, toevoegen of een standaardadres vastleggen. Je hebt al besteld, maar wilt het pakket graag op een ander adres ontvangen? Helaas...Meer