Wegens omstandigheden zijn wij vandaag telefonisch tot 13:30 uur bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak!
Retourzendingen
Hoe kan ik mijn aankoop herroepen?

Alle details voor de herroepings- en retourvoorschriften vind je in onze herroepingsverklaring. Meer antwoorden Hoe stuur ik een artikel terug? Hoe kan ik een nieuw retourformulier...Meer

Jouw artikel is defect of beschadigd?

Dat spijt ons! Het komt soms voor dat artikelen een defect vertonen of foutief geproduceerd zijn. In dat geval heb je natuurlijk de mogelijkheid om het artikel te reclameren. Neem...Meer

Waar kan ik mijn retourzending afgeven?

Je kunt jouw retourzending bij alle DHL Service Points afgeven. Het dichtsbijzijnde Service Point vind je hier. Het pakket kwam vanuit de fabrikant of per transportbedrijf (expeditie)?...Meer

Hoe kan ik een nieuw retourformulier ontvangen?

Kwam het pakket van pinkorblue.nl? Heb je geen retourformulier meer, kun je contact opnemen met onze klantenservice via info@pinkorblue.nl. Het pakket kwam vanuit de fabrikant of...Meer

Ik heb een artikel ontvangen wat ik niet heb besteld

Je hebt een ander artikel ontvangen dan dat je besteld had? Of je hebt een extra artikel gekregen dat je helemaal niet had besteld? Dat spijt ons zeer, we willen geen overlast...Meer

Wanneer ontvang ik de restitutie van mijn retournering?

Het aankoopbedrag wordt binnen 14 dagen na ontvangst van jouw retourzending of na het sturen van een bewijs van de retourzending gecrediteerd - altijd weer via de betaalmethode waarmee...Meer

Hoe werkt het vrijwillige herroepingsrecht van 100 dagen?

Afgezien van het wettelijke herroepingsrecht bieden we je de mogelijkheid om artikelen binnen 100 dagen aan ons terug te sturen. Een vereiste daarvoor is dat je het artikel / de artikelen...Meer

Terugbetalingen van cadeaubonnen

Zo spoedig mogelijk, uiterlijk 14 dagen na herroeping, crediteren wij het bedrag. Wel mogen wij wachten met terugbetaling tot wij jouw artikelen hebben ontvangen of je hebt aangetoond...Meer

Hoe kan ik een artikel omruilen?

Wij kunnen artikelen niet automatisch met elkaar verrekenen, daarom is een directe omruiling van je bestelde artikelen met andere artikelen uit onze shop helaas niet mogelijk. Voer...Meer

Hoe stuur ik een artikel terug?

Om artikelen terug te sturen kan je gebruik maken van onze kosteloze retourenservice. Vul het meegeleverde retourformulier in en voeg dit aan het pakket toe. Klik hier om jouw gratis...Meer

Coronavirus: kan ik op dit moment iets retour sturen?

Officieel vallen servicepunten voor het versturen en ontvangen van pakketjes onder essentiële winkels. Dat betekent dat deze geopend mogen blijven tijdens de lockdown die t/m 14 januari...Meer