Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Leg de artikelen die je wilt bestellen in het winkelwagentje. De levertijd wordt op elke productpagina vermeld. In het winkelwagentje vind je een overzicht van je artikelen.

Klopt alles? Dan klik je op "Verder" om de bestelling af te ronden.

Belangrijk om te weten: voor het afronden van de bestelling zijn de artikelen nog niet voor je gereserveerd.

Hoe gaat het na de bestelling verder?

Direct nadat je hebt besteld, ontvang je van ons een bevestiging per mail met je bestelnummer. In jouw account vind je onder "Mijn bestellingen" informatie over de status van je actuele bestelling. Bovendien houden we je per mail op de hoogte zodra de bestelling is verstuurd. In deze mail bevindt zich ook een link naar de track & trace van het pakket, zodat je deze altijd in de gaten kunt houden.

Ik heb besteld met iDEAL, maar geen bevestigingsmail ontvangen, wat doe ik nu?

Heb je besteld met iDEAL maar heb je geen bestelbevestiging ontvangen? Neem dan even contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder om de bestelling goed af te ronden. Stuur een mailtje naar info@pinkorblue.nl met je naam, bestelde artikelen en het afleveradres of bel 020 – 499 01 75.


Je vind je antwoord hier niet?

Neem persoonlijk contact met ons op.

Mail ons
Je kunt via het contactformulier een mailtje sturen en we antwoorden meestal binnen 2-3 werkdagen.
Mail ons
Bel ons
Onze klantenservice staat voor je klaar. De wachttijden kunnen iets langer dan normaal zijn. We hopen op jouw begrip.
Bel ons