Vanwege omstandigheden is onze klantenservice vandaag tot 13:00 uur telefonisch bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak! Natuurlijk zijn we zoals gebruikelijk bereikbaar per mail.

Wat is de veiligheidsbelofte van pinkorblue.nl?

Wat is de veiligheidsbelofte van pinkorblue.nl?

Belangrijk om te weten: bij de keuze uit een autostoel staat de belangrijkste eigenschap, veiligheid, altijd voorop. Ook na een ongeluk kun je op ons rekenen. Zelfs bij kleine ongelukjes kan de autostoel kleine haarscheurtjes of andere beschadigingen oplopen. Deze, vaak niet eens zichtbare beschadigingen, kunnen een significante uitwerking hebben op de veiligheid van de autostoel. Wij nemen alle autostoelen terug, die binnen twee jaar na aanschaf bij pinkorblue bij een ongeluk betrokken zijn geweest. De veiligheidsbelofte geldt voor aankopen vanaf 21-07-2014. De belofte is niet van toepassing op artikelen uit de categorie zitverhogers.

Hoe maak ik aanspraak op de veiligheidsbelofte?

Zo krijg je de veiligheidsbelofte:

1. Autostoel bij pinkorblue aanschaffen en de factuur bewaren.
2. Na de aanschaf kun je het certificaat hier downloaden.
3. Wij wensen de hele familie een veilige en fijne manier van reizen met de auto – maar bij een ongeluk zijn we er natuurlijk voor jullie. Is de autostoel binnen twee jaar na aanschaf betrokken bij een ongeluk, stuur deze dan aan ons terug. Stuur de factuur, het certificaat en een bewijs van aangifte en/of melding bij de verzekering mee.
4. Voor zover aan alle vereisten wordt voldaan, de juiste documenten worden meegestuurd en kan worden uitgesloten dat de autostoel op een andere manier beschadigd is geraakt, ontvang je kostenloos een nieuwe autostoel van ons - je hoeft verder niets meer te doen. Mocht het door jou aangeschafte model niet meer verkrijgbaar zijn, ontvang je een gelijkwaardig model. Een uitbetaling is niet mogelijk.


Met het ontvangen van de nieuwe autostoel begint geen nieuwe termijn voor de veiligheidsbelofte. Er geldt nog steeds het tijdsbestek van twee jaar vanaf de aanschaf van de oorspronkelijke autostoel.


Je vind je antwoord hier niet?

Neem persoonlijk contact met ons op.

Mail ons
Je kunt via het contactformulier een mailtje sturen en we antwoorden meestal binnen 4-5 werkdagen.
Mail ons
Bel ons
Onze klantenservice staat voor je klaar. De wachttijden kunnen iets langer dan normaal zijn. We hopen op jouw begrip.
Bel ons