30% mode korting in de Sale 🚨
30% mode korting in de Sale 🚨
Nu ontdekken
00
Uren
00
Min.
00
Sec.
Vanwege omstandigheden is onze klantenservice vandaag tot 13:00 uur telefonisch bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak! Natuurlijk zijn we zoals gebruikelijk bereikbaar per mail.

Betalingsherinnering

Heb je van Klarna een betalingsherinnering of aanmaning ontvangen ondanks een betaling of retourzending?

Omdat een retourzending tot 14 dagen kan duren, kan het soms voorkomen dat een betalingsherinnering overlapt met een verwerking van een retourzending.Geen paniek, je kunt in dit geval zelf gemakkelijk je factuur pauzeren via Klarna. Dit kan via klarna.nl/klantenservice of telefonisch via: 020 – 80 82 852. Meld hierbij altijd ons bestelnummer, het factuurnummer van Klarna en het bewijs van retourzending. Als u een aanmaning hebt ontvangen, vragen wij je om het volgende te controleren:

1. Heb je iets teruggestuurd?
Geef ons 14 dagen om jouw retourzending te beoordelen en te crediteren. Stuur een info betreffende jouw retourzending naar Klarna en vraag om jouw factuur te pauzeren. Na verwerking van de retourzending wordt deze gerapporteerd aan Klarna. Je ontvangt van ons een ontvangstbevestiging van jouw retourzending per e-mail.
2. Je hebt het bedrag al overgemaakt?
Het kan ongeveer 5 werkdagen duren om jouw overschrijving toe te wijzen.
3. Heb je het juiste betalingskenmerk opgegeven?
Vermeld altijd het betreffende bestelnummer als betalingskenmerk. Als je een ander kenmerk hebt opgegeven, neem dan rechtstreeks contact op met Klarna zodat de overdracht correct kan worden toegewezen. Je kunt de Klarna-klantenservice bereiken per mail via klantenservice@klarna.nl of telefonisch via 020 – 80 82 852.
4. Heb je meerdere bestellingen samen overgemaakt?
Gelieve altijd de betalingen afzonderlijk overmaken voor elke bestelling, alleen zo kunnen we jouw betaling toewijzen. Als je voor meerdere bestellingen samen geld overmaakt, kan het gebeuren dat de betaling slechts aan één bestelling wordt toegewezen of de overdracht wordt geweigerd.

Meer antwoorden

Betalen met factuur

Je vind je antwoord hier niet?

Neem persoonlijk contact met ons op.

Mail ons
Je kunt via het contactformulier een mailtje sturen en we antwoorden meestal binnen 4-5 werkdagen.
Mail ons
Bel ons
Onze klantenservice staat voor je klaar. De wachttijden kunnen iets langer dan normaal zijn. We hopen op jouw begrip.
Bel ons